+48 718 808 324
         +46 762 820 774
Reklamacja

Scandinavian Cargo ponosi odpowiedzialność finansową za obciążenia zwrotne (chargebacks) i rozstrzyganie sporów pomiędzy posiadaczami karty, a firmami kurierskimi, zapewniając decyzję wiążącą zarówno posiadacza karty, jak i firmę kurierską, lub gwarancję zwrotu pieniędzy przez Scandinavian Cargo.

Pomożemy Ci przejść przez ten proces w najkrótszym możliwym czasie.

ZGŁOś REKLAMACJE PRZEZ PONIŻSZY FORMULARZ:




Dane przesyłki

Szczegóły reklamacji

Powód reklamacji:

Dane zlecającego





Pola pogrubione są wymagane.








PROCEDURA REKLAMACJI USŁUG W POPULARNYCH FIRMACH KURIERSKICH:



PRZEWOŹNIK POTRZEBNE DOKUMENTY TERMIN MIEJSCE
DHL 1. list przewozowy (egzemplarz pozostawiony przez kuriera),
2. protokół szkody (egzemplarz należący do poszkodowanego),
3. dokument potwierdzający wartość szkody,
4. oryginał kalkulacji kosztów wytworzenia produktu, sporządzany przez producenta lub rachunek za naprawę,
5. w przypadku przesyłek ubezpieczonych wymagany jest dokument zakupu lub wytworzenia towaru.
7 dni od przyjęcia przesyłki Poprzez
formularz online
DPD 1. udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości (np. faktura zakupu),
2. list przewozowy,
3. udokumentowana kwota roszczenia i dane rachunku bankowego,
4. dowody uiszczenia wszelkich opłat i należności;
5. kopia protokołu szkody sporządzonego na wniosek i w obecności nadawcy lub odbiorcy przez przedstawiciela DPD.
7 dni od przyjęcia przesyłki Poprzez
formularz online
lub w Centrali
DPD
UPS 1. dokumenty dotyczące zawarcia umowy (w szczególności dowód nadania, kopia faktury),
2. dokumenty związane z rodzajem i wysokością roszczenia wraz z dokumentacją potwierdzająca wysokość poniesionej szkody,
3. kopia protokołu szkody (lub oświadczenie o stwierdzeniu niewidocznych ubytków lub uszkodzeń przesyłki kurierskiej wraz z przedstawieniem dowodów, że powstały one w transporcie,
4. oświadczenie nadawcy jeżeli zrzeka się swoich praw do dochodzenia roszczeń na rzecz adresata przesyłki kurierskiej.
7 dni od przyjęcia przesyłki Poprzez formularz online
lub na adres
siedziby
UPS Polska albo
adres email:
dipl@ups.com
SHIPPLACE 1. list przewozowy, CMR (egzemplarz pozostawiony przez przewoznika, w ktorym zostaly wpisane uwagi o szkodzie na rozladunku),
2. protokół szkody (egzemplarz należący do poszkodowanego),
3. dokument potwierdzający wartość szkody,
4. oryginał kalkulacji kosztów wytworzenia produktu, sporządzany przez producenta lub rachunek za naprawę,
5. w przypadku przesyłek ubezpieczonych wymagany jest dokument zakupu lub wytworzenia towaru.
7 dni od przyjęcia przesyłki Poprzez
formularz online
albo
adres email:
biuro@shipplace.pl


Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania (link). Informacje o zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x